måndag 24 maj 2010

Test FAIL.

Efter invigning av grillen och några folköl på det så bestämde vi oss för att testa den stora luftkudden alla barn hoppar på under dagarna (förvånande nog gillade Brorsan att studsa omkring på den).
Men det var tydligen inte nog för mig som satt sig på en liten bil med en fjäder under som ska svinga barn fram och tillbaka.
När jag hade slagit botten några gånger framåt och bakåt så försökte jag med en cirkulär rörelse, ett kvarts varv in så välte jag och slog bakhuvudet i sanden.

Jag gissar att det såg väldigt löjligt ut, ungefär som då nån försöker fälla krokben på mig (jag ger upp och sjunker ihop).
Och min nacke är så känslig att jag inte kan göra vanliga situps utan att få ont i huvudet. Efter att ha åkt vattenruschkana var jag tvungen att göra mig en nackkrage att bära dygnet runt.
Nu är jag inne på fjärde dagen med sprängande huvudvärk. Men jag tar det med ro. Brukar ta exakt fyra dagar innan whiplashen släpper.

Jag känner att jag måste ge det en ny chans för att kunna skriva en komplett recension av lekparken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar