onsdag 23 juni 2010

Campingen har börjat liva upp sig.

Testade campingens restaurang idag.

Fullsatt liten restaurang som påminner om pub/skolmatsal fast snäppet mysigare.
Maten var god, billig.
Och det bästa; den ligger 50 meter från husvagnen. Skulle dom servera findus matlådor som man fick mickra själv för 150kr så skulle jag fortfarande gilla det pg a läget.
Som tur var gör dom jättegoda och jättestora hamburgare för 100 spänn. Verkar faktiskt som om människor utifrån kommer hit för att äta.

Snart ska det testas äventyrsgolf (minigolf), bad i sjön, beachvolleyboll, jättestora trampbilar och bad i utomhusäventyrsbadet. Det sista ser jag fram emot... även om jag borde köpa en nackkrage innan jag sätter mig i vattenrutchkanan.
Peppade lite idag då jag köpte bikinis för halva reapriset, och apropå det så finns det faktiskt svalor som häckar i garaget utanför servicehuset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar