lördag 7 maj 2011

How I Met Your Crazy Cat Woman

Jamen det klart jag vet hur det ser ut.
Jag skämtar slappt om att jag borde inreda ett fauxbarnrum bara för att skrämma skiten ur mina besökare och eventuella friare.

Men se det inte som det nu. Se det som en lokal som rymmer.
Dig. och mig. och alla vi känner.

Jag har massvis med rum. Jag har massor yta golv.
Jag vill bjuda in alla som behöver lite kreativ semester att komma hit i sommar.
Allt ska klinga dygna och maten ska puttra hela dagen.
För söndagen ligger i kroppen still och peppen puttrar hela dagen.

---

Jag planerar fixvecka där alla som dyker upp och hjälper till får mat och öl och bad i havet! Elsnubbar (magnus), självproclaimade handymän (david), trädgårdsmästare (malin), alla är välkomna och jag ska laga godaste maten och öppna en öl bara ni säger "bee...(...r me)".
Datum och facebookevent upp inom kort och det kommer bli så kul (lite som burning man möter sommartorpet)! Planera semestern efter den veckan! Gört!

Ifall något är oklart så se om The Money Pit. Gör. Det. Nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar